TröttFredag

datum: 2008-03-07  tid:  10:42:28
Ja nu är de Fredag igen och jag förstår helt enkelt inte vart dagarna tar vägen
Jag/vi hinner juh knappt med längre

Vaknade imorse av att ja knappt kunde prata
Tur att Té kan hjälpa

Matrummet blev klart igår kväll eller ja rättar sagt natt
Så idag ska ja ta och ställa allt i ordning

Vet ni att Påsken närmar sig
Och det bästa med Påsken är Dragé Äggen (godis)
Verkligen det bästa godiset jag vet
Synd att dom inte säljer dom året runt inte ens något liknande
Så ja passar på att njuta av det medans det finns

Vad händer ihelgen för er då?


Postat av: Frida

Lugna gatan är min helg!

2008-03-08 @ 09:44:20
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0