Vad är det för fel på mig?

datum: 2008-03-07  tid:  17:50:53
Jag är trött hela tiden..
Satt i soffan innan och kolla rundor på datan
och somnade med datorn i knät..
Är det pencillinen?

Allt är klart i matrummet
Denna dagen har verkligen gått fort

Ikväll skulle jag bara vilja ligga i soffan hela kvällen
Och äta Tacos
Och njuta i Sambons famn
men ack nej de får man juh inte
För ja ska ligga själv i en liten 90säng i ett litet rum (inte ens ett rum)
Såå Tråååk



Postat av: Sanni

Järnbrist?

2008-03-08 @ 09:31:11
URL: http://www.sanni85.blogg.se
Postat av: Frida

Tips till dig gumman! Sluta göra jobbärenden på din fritid! Tänk på dig själv. Strunta i måsten, vi har hela livet på oss! Stressa inte med huset - utan sätt dig ner titta på Simon och säg jag älskar dig nu tar vi det lugnt idag! Njuter av det vi har som är vårt och värt att bry saj om!

2008-03-08 @ 09:43:58
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0