Kunskap sätts på prov.

datum: 2008-05-13  tid:  11:51:24

Idag sätts min kunskap på prov.
Ska vara roligt och se om jag gjort något rätt.
Håller iaf tummarna.

En ap trött Dese idag
Sovit till 10.50
jisses
Hela min lediga förmiddag slut
Blää

E så sugen på att tatuera mig
Vet nog vad jag vill ha
Kanske ska ta tag i det
Blev juh ännu mer sugen när jag såg Sannis

Ca 2veckor kvar sen har vi mini semester
Längtar så
Få träffa broren och systern min
Och shoppa på Gina Tricot
Haha

Lyssnar på Brolle nu
grymt bra e han
Vissa låtar får jag kanske tillägga.

Jag saknar mina vänner
Längesen vi sågs nu
Ni är en del av mitt hjärta
Och förlåt det är jag som inte haft riktigt tid för er
Då vissa vet om vad som har hänt i mitt liv för tillfället
Men det är på väg uppåt igen
Och ni är älskade.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0