Lördag 11oktober

datum: 2008-10-11  tid:  18:37:55

Lördag idag
Det har hänt en hel del sen i onsdes jag skrev

Åkte upp till Stockholm i torsdes morse
Sen gick jag och Lillebror på stan i princip hela dagen
En stor besvikelse var Gina, då jag inte hitta något alls =(
Mötte upp mamma sen begav vi oss ut till Hjälsta
Där Vanjas svärföräldrar bor
Blev en trevlig kväll
Åt god mat  - massa prat - bakning av smörgåstårtor - sömn i husvagn
Att bara få träffa alla gjorde mycket
Dom är helt fantastiska människor
Fredagen - var inte alls kul
Det var dags att ta farväl av Linnéa
Men begravningen var jätte fin
Prästen var jätte bra
Kistan var så fin och alla blommorna
Sen begav vi oss till bygdegården där vi smaskade i oss smörgåstårtorna
Vi fick beröm för alla tyckte dom var jätte goda
=)
en allmänt tung dag då det kändes som man hade en klump i magen hela tiden
Älskade Lilla Tös
Sen var det att säga hejdå till alla då vi skulle till flygplatsen
Att få krama om Vanja och Tommy betydde hur mycket som helst.
Kyrkan


Lördagen den 11oktober
Jo, vet ni vad jag gjort idag
Varit BARNMORSKA
Jag och Pappa fick hjälpas åt
mammas vovve började valpa
Det var rätt räligt, men samtidit väldigt kul att vara med om
Hon var så duktig och fick ut 3st jätte fina valpar


Badrummet då
Jo det är färdig kaklat och fogat
Så nu ska ja gå härifrån och torka kakel
Och imorrn kommer lite av sakerna på plats iaf
=)



Postat av: Emelie

Hej halkade in här=)

Vet exakt vad du prata om när det gäller renovering av badrum, vi håller med på och hoppas att vårt är färdigt till nästa helg...Hos oss ser det ut som om en orkan dragit fram, dammigt äkligt!!Hoppas ni haft en bra helg!!!

2008-10-12 @ 10:52:17
URL: http://emelisan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0