Söndag

datum: 2008-10-19  tid:  14:36:46

Helgen har gått fort
Pappa var här i lördes och gjorde klart vårt badrum
Äntligen
Nu är det bara lite listor och så som ska upp
Och det tar vi nästa helg
Jag/vi är helnöjda med badrummet

Har äntligen fått städa och byta ut till alla nya dukar m.m vi köpt
Så nu har jag gjort allt jag velat göra i helgen
Blivit en massa nya inköp med tillbehöver som behövts
Blev en del nya blommor också som jag dekorerade själv

Vatt och myst lite med bebisvovvarna
Lunchat hos Svärföräldrarna
Alltid lika trevligt att besöka dom

Lite nya pics.

Vardagsrummet
 

Matrum


Och vårt badrum

Före


Efter





Vår bebis vill också vara med på bild idag




Postat av: Sanni

Nice, riktigt fint! =)

2008-10-19 @ 15:45:17
URL: http://sannisbella.blogg.se/
Postat av: Fridis

Det blev ju super duper bra gumman. Unna er ett nakenbad tillsammans nu. :-)) Och njut av badrummet. Lavvar daj. Riktigt SNYGGT! Kramis

2008-10-19 @ 23:55:52
URL: http://fridissen.webblogg.se/
Postat av: Emily

Hejsan.gumman.... faaaan va fint badrummet blev, vilket förändring... Vi sa fredag den siste va? hehe... Puss

2008-10-21 @ 18:26:00
Postat av: emlisch

åå..va roligt o få se lite bilder på hur ni bor.. Vad fint ni har gjort de =) känner igen den där fondväggen ni har bakom soffan, den har vi i sovrummet..så snygg ju. kramis

2008-10-22 @ 14:49:27
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0