Kraften börjar gå ur kroppen

datum: 2009-08-24  tid:  11:56:21

Nu har man inte mycket ork kvar alls
Tur de bara är 9dagar kvar tills vår älskade Liten är beräknad

Helgen har gått i lugnhetens tecken, inte haft någon ork alls.

Gårdagen spenderade jag hemma i mammas trädgård i princip hela dagen, var inom en sväng hos svärföräldrarna på eftermiddagen.
S var i skogen i princip hela dagen, jag orkade inte följa med, tur kroppen säger ifrån vad den orkar och inte.

Idag är det dags för förhoppningsvis näst sista besöket hos BM.
Sista är på tisdag nästa vecka och jag hoppas jag slipper boka in fler besök, inte alls sugen på det, är sugen på att få ut Liten till oss.
=)
Nog en väldigt envis bebis i magen.

Förresten har ni hört Winnerbäcks nya?
Jisses vad bra den är, den nya skivan kommer alldeles säkert vara minst lika bra.
Längtar tills den kommer
De e snaaaart!

Bjuder på lite nya bilder:

mosters tös älskar vatten..





En sliten gravid.


Bye



Postat av: Fridis

Vilken super fin mage :- ) Min söta Dese

2009-08-24 @ 13:48:17
Postat av: Fridis

Ring mig i morgon förmiddag om du känner att du har kraft för en kaffe :- ) Det måste ju vara skiftande från dag till dag eller ?! Du är jätte fin!

2009-08-24 @ 15:42:18
Postat av: Sanni såklart!

Wow vilken mage =) Hoppas hon/han tittar ut snart!

2009-08-25 @ 09:17:18
Postat av: Aleksandra

förstår att du är trött, snart är det över och i famnen har ni ett fint litet mirakel:)håller tummarna för att liten tittar ut snart:) kram

2009-08-25 @ 11:20:37
URL: http://aleksandralivet.blogspot.com
Postat av: Vanja

vilken söt mage du har syster yster, längtar tills ja kommer om två veckor så jag får kram både dig å liten :) akta så ja inte tar liten med mig hem thihi.. Älskar er. Puss

2009-08-26 @ 11:37:19
URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: Anonym

cracy f***

2009-09-03 @ 14:46:42

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0