Dan före dan före dopparedan

datum: 2009-12-22  tid:  10:09:13

Blev de rätt så?

Jaja iaf är det 2dagar till julafton
JIPPI!

Julklapparna är inhandlade, skönt de iaf, för vem vill ge sig ut istan i denna kylan, inte jag
Igår visade tempen -15, jisses
Riktigt ruggigt kallt, hoppas de snart försvinner, snön får gärna vara kvar, men inte minusgraderna.

Helgen gick fort, var ute på en riktig långpromenad i söndes, riktigt skönt när man väl gått ett tag, och ingen var gladare än Divis, hon och husse sprang som attans i snön.
Jag och Vilmer höll oss på vägarna, han sov gott i vagnen nästan hela turen.
=)

Hade S farmor och farfar här på fika i söndes, och Vilmer fick julklappar, då vi fick lov att öppna dom så var det jätte fin fleecejacka och matchande vantar, och så fick han djur på snöre att hänga över typ skötbordet eller så.
Så tack än en gång.

Idag hoppas jag att mamma och syster kommer på besök då jag ej träffat dom på mer än en vecka, saknar juh min mamma och såklart lillasyster med.

Igår var ingen trevlig dag, vaknade på natten och mådde skit, eller ja de gjorde jag redan i söndes eftermiddag men blev betydligt värre under natten, så spenderade rätt mycket tid på toa, så S fick vara hemma igår, då jag knappt kunde hålla Vilmer utan att spy. Kändes dock bättre framåt kvällen och idag känns magen sådär.

Vilmer ligger och pratar med sig själv på täcket just nu, somnar nog snart då han e trött.



Postat av: Madelen

Hihi hoppas att du mår bättre!! :)

2009-12-22 @ 10:48:52
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: mamsen

Förlåt att jag inte hann, saknar dej med älskar dej kramiz

2009-12-22 @ 22:04:17
Postat av: Sannnnnnnnni

Jag har inte heller så mkt som tur är =) Ja det såg jag, de va jätte fint! God Jul på er!

2009-12-23 @ 08:53:04
URL: http://sannisbella.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0