Divis

datum: 2009-12-18  tid:  17:21:49

Idag är jag extremt trött och sliten, skulle bara vilja sova ett par timmar, men då min älskade son inte håller med mig så får jag acceptera det, allt för min son.

Vi har bara vatt hemma och tagit det lungt idag.
Lite städ och fix har det blivit.

Gubben e på väg hem från jobbet, ska bli skönt att få ha han hemma hela helgen, fast har en del saker att göra ändå.
Julklapparna ska inhandlas, har fortfarande inte köpt en enda, mer än till Vilmer, måste handla hem lite "måste" saker.
På söndag kommer gubbens farmor och farfar, ska bli super trevligt längesen man såg dom.

Och snart är gubben ledig massor och då ska vi bara njuta, har haft saker inplanerade varje helg nu och jag skulle bara vilja ha en hel helg tillsammans med min familj utan inplanerade saker.
Men det dröjer nog ett tag till innan det inträffar, har inplanerat nästa helg också.
Men som sagt gubben e ledig massor, eller ja knappt 2veckor iaf
=)

Ska bara njuta framför TV ikväll med mys och pizza, jag orkar inte laga mat och inte gubben heller, så en pizza sitter fint då.

Finns ingen som älskar snön mer än vår Divis, hon vill bara vara ute.
Mysigt.

SNART JULAFTON.

Kvällsmys med mamma.



Postat av: Johanna

söt han är !! och väldigt lik sin mamma : )

2009-12-19 @ 00:26:56
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Fridis =)

Så söt =) Underbar =) Har juleklapp till er =) Love

2009-12-20 @ 22:03:10
Postat av: Madelen

Sötnos :)

2009-12-22 @ 19:40:56
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0