Fredag

datum: 2009-12-04  tid:  11:42:39

Veckan lider mot sitt slut, och den absolut bästa dagen på veckan e kommen, när Hjärtat kommer hem ikväll är han ledig hela helgen =)
Och så är det juh IDOL såklart, vad ska man göra om fredagskvällarna när Idol e slut?
Jaha vad tror ni om ikväll då?
Antingen kommer det bli som det är förhandstippat, Erik och Tove till final, men då Calle har legat över Tove på Aftonbladets röstning så vet man juh aldrig.
Tove och Calle är klart mina favoriter, visst Erik är också bra men tycker han är lite "tråkig".
Vi får väl se.

Imorrn blir det Lisebergsjulmarknad för hela slanten, får se hur de går med liten, det är först en bussresa och sen där ett par timmar och sen bussresa igen, ja det återstår att se.

Just nu ligger han och sover på golvet, självklart inte på golvet, utan täcke på golvet. haha

Efter han har sovit och ätit så tänkte jag att vi skulle bege oss till stan en sväng. jag råkade färga hans ena body igår, den ska vara vit men när jag tvättat den så var den grå/blå.. Uppps.. En pappa som inte blev glad, då det enligt han var Vilmers favoritbody, (står I Love daddy på den).
Så jag lova att jag skulle införskaffa en ny, och så vill jag ha en ny mössa till han.
Någon som vet vart jag kan hitta en snygg mössa?

Vilmer fick sina första par skor igår, beställde dom på HM för ett tag sen, även hans dopkläder han kommer vara så fin på dopet så.
Ang skorna, dom gick knappt på han, då han böjer sina tår hela tiden, men när vi väl fått på dom var han så fin i dom, inte för att han kommer använda dom direkt men ändå.
HAHA, var på rea så därför jag köpte dom.

Min lilla pojke börjar bli stor.



Postat av: Fridis

Underbara fina liten !

2009-12-04 @ 21:56:42
Postat av: Johanna

Nej jag har inte det, tycker det är konstigt. Söt han är : )

2009-12-04 @ 23:34:35
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0