SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

datum: 2009-12-02  tid:  13:04:53

Vaknade imorse och ser att det är helt vitt ute av frost..
Mycket härligt.
Och nu när man tittar ut så snöar det.
Då får man faktiskt lite julkänsla.

Vilmer leker i babygymmet och jag har dammsugat.
Sådär kul
Snart dags för han att få mat sen funderar jag om jag ska ta bussen in till stan och se om jag hittar några julklappar
Har bestämt att vi tänker inte köpa några direkt då det blir alldeles för mycket.
Men till barnen får vi köpa, dom under 18år.
Och något litet till våra föräldrar kanske.

Till oss själva köper vi något vi vill ha sen är det bra med det
Och det vet vi redan vad det är så det ska beställas idag
Sen blir det självklart massa julklappar till vår lilla prins.

Nu vill han inte roa sig själv längre..



Postat av: Johanna

nytt lösen

2009-12-04 @ 10:12:19
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0