1 Juni

datum: 2009-06-01  tid:  21:59:01

Helt otroligt, Juni månad redan, snart är det jul igen.
=/

Jobbat hela helgen, men idag har jag varit ledig och det har varit underbart väder
Vatt ute nästan hela dagen, förutom en powernap på 1h i eftermiddags.

Diva har inte ens orkat vara ute, mest legat inne, jag förstår henne.

Ikväll blev jag för rastlös så vi körde bort till Svärföräldrarna och tjabbade lite, blev även intag av glass, gott.

Imorgon är det den 2juni, 7månader sen Älskade pappa lämnade oss.

Bilen är fortfarande på lagning, den har strulat ett tag men nu kan vi hålla tummar och tår för att de hittar felet imorrn, för vi vill ha vår bil. Lite struligt att Simon får låna bilar av andra hela tiden... Men inte lätt att ta sig till jobbet i Lund annars.

Imorrn blir de nog en runda till stan, ska se om jag hittar ut av vad tapeten vi blev intresserade av heter, hittar den inte på nätet. En söt tapet till Litens rum.
Liten har blivit väldigt aktiv i magen, och det gillar vi. så mysigt att känna hur Liten sparkar eller boxar
=)

Nattis



Postat av: Fridis

Mys med sparkar :- )

2009-06-01 @ 22:32:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0