Sista

datum: 2009-06-26  tid:  12:14:16

Nu har jag gjort mitt sista arbetspass
Så igår när jag gick hem var det skönt, men en känsla av vad ska jag nu göra?

Fick äntligen tillbaka vår bil igår - och den verkar funka som den ska
TACKAR FÖR DET!
Så nu är resan bokad till Gotland, och sen beger vi oss vidare till Stockholm
Ska bli skönt att komma iväg lite och dom har juh lovat kanonväder
Kan det bli bättre?
Förhoppningsvis har systers lilla kommit också
Massa bebismys

Hunnit med massor idag
Städat hela huset, tvättat, suttit i telefonkö till BM, målat naglarna
Och klockan är bara 12
Ja jisses.
Ska på personalfest ikväll

Gubben jobbar sista arbetsdagen idag sen väntas semester för han också
SKÖNT!
Ska bara mysa dessa veckor

R.I.P KING OF POP
Blev chockad när bror sa att han dött
En grymt bra artist, eller ja vissa låtar iaf.


Kramis



Postat av: Fridis

Flitig du varit gumman !!! Passa på och njut nu - Denna tiden innan är nog väldigt viktig för er ! Klappa magen i massor och så vill jag ha en glass vid båten snart :-)

2009-06-26 @ 12:28:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0