Dagen innan Midsommar

datum: 2009-06-18  tid:  17:05:23

Är det någon som förstår att det redan är midsommar imorrn?
Känns inte alls som det.

Dagen idag har spenderats istan tillsammans med mamma, lillebror och lillasyster.
Åt lunch och sen spana vi efter present till mormor och morfar
Hittade dock inget så dom begav sig vidare och jag sprang och leta efter smycke.
Hittade matchande smyck till min klänning imorrn, lite annorlunda då jag inte brukar använda blått men imorrn blir det de.

Hittade även mig en mysig kofta på Cubus på rean, kan man ha kalla sommarkvällar.

Om exakt en vecka jobbar jag mitt sista arbetspass.

Om 2,5månad så ska finns Liten hos oss
Det går fort
Längtan är enorm.
Kärleken lika så.
Att ha så starka känslor för något som växer i magen är helt magiskt.
Älskar dej så redan
mamma och pappa längtar efter dig.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0