Underbart Väder

datum: 2009-06-02  tid:  11:40:43

Härligt att vara ledig dessa dagar då det är så fint väder.

Tog en rejäl sovmorgon idag, ända till halv 11, längesen sist. Fast var uppe med Simon klockan 7 imorse.
Ätit frukost, ska hoppa in i duschen och göra mig reda för denna dagen.

Funderar på att ta bussen till stan och se om jag hittar min fina tapet.
Att sitta här hemma e inte sådär spännande 2dagar i rad.

Du - Hoppas det nu går bra ikväll och allt blir färdigt.

Dricka upp kaffet och sen påbörja dagen.

Ha en toppen dag och ni som solar - Ta det försiktigt.

Kramis

Vet ni 
Om exakt 3månader är det dags för Liten att få komma ut till världen, undra om Liten kommer tidigare eller senare.



Postat av: Aleksandra

god kväll! jag har mejlat inbjudan till dig nu, hoppas du fått den?!

tiden går så fort.. 3 månader.. ni har en fantastisk tid att vänta!

kram!

2009-06-02 @ 22:05:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0