Mars - snart vår

datum: 2009-03-02  tid:  21:57:26

Nu är Mars här - vilket innebär att snart är våren påväg.
Och jag längtar

Helgen har gått fort.

Fredagen var vi hos mamma och det var trevligt, god smörgåstårta och så.

Lördagen blev de fika hos svärföräldrarna.
Gjorde äppelkaka till Melodifestivalen som jag och S njöt av.

Söndagen städades det för glatta livet här hemma, fick också undan en massa tvätt och så.
Bjöd mamma och co på resten av Äppelkakan som blev över.

Idag då.
Jo jag har mest legat på soffan, fick lite extra energi nu ikväll så bakade cup cakes för första gången,
Blev sådär, inte jätte förtjust i frostingen. Men själva muffinsen blev super god.



Min nya kärlek.



Idag är det 4månader sen du lämnade oss, jag fattar inte hur fort tiden går.
saknar dig fruktansvärt mycket.
Finns så mycket jag skulle vilja prata med dig om, men jag hoppas du vet om det ändå.
ÄLSKAR DIG PAPPA



Postat av: Fridis

Jag är inte som jag ska vara någonstans :-) Måla is my life.. Hahahaha.. Miss you to a lot. Måndag en liten fika? Kramis

2009-03-06 @ 10:54:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0