Ingen bra dag alls idag

datum: 2009-05-13  tid:  13:13:43


Ont i ryggen, ont i höfterna, och konstant trött
Gick upp halv 9 imorse och åt frukost, sen la jag mig på soffan och sov till halv 1, det var skönt. Hade velat sova ännu längre, men eftersom det är jobb i eftermiddag så gick juh inte det.
Har iaf hunnit duscha och fixa mat till jobbet.
Så ska strax bege mig till bussen

Vet ni att det är super gott med macka, speciellt Valjegrova och brunfarin?
Smaka det, har alltid gillat det, inte så nyttigt kanske, men super gott.
Det har jag fått dille på.
Och spagetti med riven ost, inte köpt riven ost utan riv den själv.
=)
Nu tycker ni nog att jag är lite konstig, men vafan dårå.

Jag skulle behöva en ledig dag, har inte varit ledig sen i torsdes och nästa lediga dag är på lördag.
Sen jobbar jag söndag igen och ända fram till torsdag.
Sen ska jag iaf njuta av 1 ledig dag tillsammans med gubben då det är röd dag, funderar på att ta ledigt nästa fredag, får lite mer ledigt då, och jag känner att kroppen behöver det.
Hmm får se.
Vill juh inte slösa med mina semesterdagar och så, då jag inte vet hur många jag behöver ta ut sen.
Svårt.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0