Spridning

datum: 2009-05-25  tid:  10:07:26

Nu är vår älskade pappa där han vill vara.
Igår kväll samlades vi i familjen och spred pappas aska, något han alltid sa, Jag vill spridas i havet..
Vi kan gå till havet/vattnet var vi än vill och känna att pappa är med oss!
Det kändes bra att göra det, för vi alla visste att Pappa ville detta.
Men jobbigt är det, tiden går för fort.
PAPPA - ÄLSKAR DEJ!


För övrigt så var det den bästa dagen igår på länge, min älskade storebror kom juh ner, och ska stanna till onsdag.

Vi hade lite kalas för han eftersom han fyllde år, så mormor och morfar kom på kvällen och vi åt mamams hemmagjorda tårta och bara mös.
Åhh det är så skönt, det är få ggr på ett år vi träffas men vi har juh våra jobb och så och kan inte ta ledigt hur som helst, men han är nere nu och om ett par veckor åker vi till han och hans sambo på Gotland.
Och då ska vi även bege oss upp till Sthlm och träffa Vanja, det känns också som evigheter sen. Och vem vet då kanske Lillan har kommit, nu fick hon samma smeknamn som jag hade när jag var liten, alla kalla mig Lillan till jag var typ 14 eller något.
=)

Nu ska ja fortsätta ringa viktiga samtal, trodde inte att det skulle vara så här mycket "pappersarbete" för att man är gravid, men tydligen. Satt precis i telefonkö till Försäkringskassan: "Du har plats 241 i kö"

Hoppas ni får en bra vecka.



Postat av: Fridis

Det är det finanste man kan göra uppfylla personens sista önskan!

2009-05-25 @ 22:35:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0