081127-091127

datum: 2009-11-27  tid:  11:22:47

Idag är ingen vanlig dag för det är Daniellas 1års dag
Tänk att det var ett år sen den lilla guldklimpen kom till världen
Jag blev stolt fadder tillsammans med lillebror
Hon springer rundor, tar allt hon inte får, skrattar, kryper som Simba i lejonkungen (slänger med huvudet åt sidorna), matar hundarna med maten hon inte vill ha
Sträcker in handen i Vilmers spjälsäng och säger bes = bebis
Sagt mamma flertalet gånger så språket kommer väl snart igång.
Blir överlycklig när hon kommer hit och ska kramas direkt.
Mosters lilla guldklimp de.
Älskar dig så mycket Daniella
Din mamma ska vara mer än stolt.

Nyfödd



Den 14november



(Min älskade lillasyster fick vara med på ett hörn =)

Nu ska jag slå in hennes paket sen snart bege mig hem till mamma, där kalaset ska vara.



Postat av: Fru Evelina

tänk vad tiden går fort =)!

mössan är från mexam.se!



kram

2009-11-27 @ 22:49:58
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0