Nöff Nöff sprutan

datum: 2009-11-12  tid:  12:39:44

Jag sa från början att jag inte skulle ta den men nu när jag fick lappen om tid och så, så tänkte jag att jag gör det för Vilmers skull.
Tog sprutan igår och inatt vaknade jag och mådde skit dåligt och ont i hela kroppen, hoppas verkligen de släpper snart.
Mår så dåligt att Simon fick vara hemma och ta Vilmer, känns inget kul alls att jag inte ens kan ta hand om han. Men tyvärr har jag inget att välja på.

Så har legat i sängen hela förmiddagen och ligger här fortfarande, Simon har kört bort till svärmor och hälsat på, och det känns så tomt här hemma då man brukar höra Vilmer göra ljud av sig, saknar han massor.
Hoppas jag är lite piggare ikväll då vi förhoppningsvis ska till Stockholm imorrn.

Var på barnakuten med Vilmer i veckan igen då han knappt gått upp något och han låter hemskt när han andas, tur nog så var där inget som satt sig på lungorna eller så iaf, utan slem och så som sitter mellan näsan och halsen.
Min stackars lilla pojk.

Beställde Vilmers dopklänning ihelgen och fick den redan iförgår, den var super fin, enkel och så så den passar till en kille också, vill inte ha någon med volanger och så.
Hittade också super fina byxor och väst han ska ha på "festen" efteråt.
Han kommer vara så fin vår lilla kille.

Nu ska ja lägga mig och vila igen, mår skit.
Inga fler sprutor för min del.

Puss






Postat av: Madde

Hoppas du mår bättre!!!

2009-11-16 @ 10:24:34
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0