Fredag och det är IDOL!

datum: 2009-10-16  tid:  16:34:34

Fredag idag och det innebär att det är helg och <3 är hemma hos oss
Det gillar vi.

Igår var han dock också ledig då det var dags för BVC och läkarbesök på liten, allt gick jätte bra, läkaren hade inget att "klaga" på. Dock så sa hon att det var en stark liten pojk vi har. Och visst är han det. Han är otroligt stark i nacken och det var han väldigt tidig, de sa dom till oss redan på BB.
Sen han kom hade han gått upp exakt 2kilo igår, så nu väger han 5090gram och 56lång.
Följer sin kurva perfekt
STOLT MAMMA.

Vi var även i stan igår och öppna sparkonto till Vilmer så nu är det också fixat.

Sen kom det jag väntat på mest hela dagen
Träffen med Madde
Jag blev super glad att träffa henne.
Satt och fikade i över 2,5h och pratade om allt möjligt, speciellt våra små underverk.
Och lilla Isabella, så söt så söt.
Som vi båda sa igår, att nu får det inte dröja 4år tills nästa gång.
Haha
Men de gör de juh inte, för den 7nov så är det dags för lillans dop och de ska vi på, inte kan vi missa det.
Så Madde: TACK FÖR IGÅR. DU gjorde min dag.

Idag då?!
JO dags för min efterkontroll i morse och det gick jätte bra. Så ikväll när <3 kommer hem ska jag lägga mig i ett varmt bad, med ansiktsmask och dylikt.

Blev dock lite förvånad över min förlossningsjournal, där stod saker som vi inte fått reda på, som jag ansåg att dom borde sagt till oss efter förlossningen. Dock inget allvarligt, men det kunde fått konsekvenser för Liten.
Men inget jag ska grubbla på nu då vi har en fantastisk, frisk liten pojke, eller ja liten kanske jag inte ska kalla han =)

Sen gick jag hem till Svärmor och fikade, de blev juh inget häromdagen men idag så.
Gick hem därifrån och det var svinkallt, ska det vara så här kallt varje dag nu? Gillar det inte alls, skulle gått inom Konsum och köpt bakpotatis, men nej de var för kallt så traska hem direkt, <3 får stanna på hemvägen och fixa det.

IDOL ikväll och det är Mickael Jackson tema, hoppas Calle gör BAD bra, men de tror jag, tror verkligen han valt rätt låt för sin röst.
Favoriter i IDOL, Calle, Tove och Marinette.
Så hoppas någon av dom går till final.
Vilka är era favoriter?

Nu vaknar Liten och vill ha mat.
Ha en trevlig fredags kväll
Kramis




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0