1månad

datum: 2009-09-28  tid:  12:40:49

Min prins blir en månad idag
Tiden har bara flygit förbi oss, att det var en månad sen jag låg där med all smärta och sen världens finaste mirakel på magen.
Allt det där känns som igår.

Att vara hemma själv om dagarna går bättre än jag trodde, självklart hade jag velat ha Simon hemma med oss men tyvärr går juh inte det.
Vår tvättmaskin går på högvarv här hemma, jag visste att man fick mer smutstvätt med en liten bebis men inte så mycket.
=)

Och äntligen har vi fått träffa "Tant"fridis, hon var här i lördeskväll och det var så skönt att bara få träffa henne och prata massa strunt som vanligt.
Och liten fick träffa min allra bästa vän, att se den bästa vännen hålla min lilla prins var hur mysigt som helst.
Fridis betyder så mycket för mig, även om vi inte pratar varje dag och ibland går det långt mellan våra träffar så känns det som igår vi träffades.


Prinsen ligger och sover nu, jag ska ta tag i de sista här hemma innan han vaknar, men efter lite påtryckningar var jag tvungen att uppdatera bloggen först.

Imorrn ska ja iväg och fota Liten tillsammans med hans kusiner och mina systrar och mormor (min mamma).
Ska bli kul, passa på nu innan Vanja åker hem.

Var på BVC förra veckan och prinsen väger 4305g och 54cm lång, nästan lika stor som sin kusin nu, skiljer 2cm i längd och 600g.

Pics.



Kusinerna



*ÄKTA KÄRLEK*

Stolt Pappa



Postat av: Vanja

gud så fina våra barn är :) ååå vilken stolt pappa, myser mycket....Puss på er

2009-09-28 @ 22:52:08
Postat av: Fridis

Gumman ! Jag älskade att ha honom i min famn och jag älskade att träffa er :- ) Love you my dear ! Du e så söt i din nya frissa ! !!!!

2009-09-29 @ 16:47:16
Postat av: Fridis

Älskade du :- ) Tant frida behöver dos :- )

2009-10-01 @ 19:44:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0