Cancan gunga!

datum: 2010-04-25  tid:  20:51:38

Nu är jag hemma från Stockholm.
Hade en skön vecka där uppe, men saknade så klart min gubbe men skönt att bara va.
Passa på att träffa storebror också, blev en snabbfika sen tog jag pendeln tillbaka till skogen!
Vi tog tåget hem i fredes, och Vilmer var så duktig hela vägen, dock var det inte det lättaste att ta tåget, då jag inte kom in med vagnen själv och så, men tack vare två trevliga gubbar så fixade det sig.
Glada blev vi när vi såg gubben/pappa.

Det bästa var ändå att Simon fick ett sådant trevligt välkommande, så fort vi kommit hem så bajsar Vilmer ner sig så allt blev kaos, fick slänga in han i duschen då det inte gick annars.
Haha.. par goda skratt fick vi.

Lördagen började med stress..
Sen en underbart god frukost hos bästaste vän, som fyller år idag. Hade en hel trevlig fm där.
ETT STORT GRATTIS TILL DEJ!
VI ÄLSKAR DEJ!
Sen gick vi mot stan där Simon skulle möta oss, kollade i lite affärer men fann inget kul, och sen avslutade vi med mjukglass på Trendie.

Kvällen spenderade vi i soffan.

Idag började dagen med frukost hos svärföräldrarna, sen har vi varit i trädgården nästan hela dagen, hunnit med massor. Skönt att göra färdigt när man väl håller på!

Har juh glömt att berätta att Vilmer fått en Cancangunga av sin farmor och farfar!
Han bara älskar att gunga.


Imorrn vet jag inte vad som händer, har ni något förslag så hör av er!

Love.

Vilmer och Kusin Delinda


Delinda MorgonPigg.



Vilmer och Morbror/gudfar



Postat av: Fridis

Härliga bilder =)

Tack Gumsis !!!



ILY !!

2010-04-25 @ 22:44:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0