Kärlek

datum: 2010-04-15  tid:  10:53:52

Kärleken är det bästa som finns.
Att man kan älska en människa så mycket trodde jag inte.
Jag känner kärlek till många, fast olika sorters kärlek.

Min blivande man och min son är den största kärleken i mitt liv.
Älskar dom så högt båda två.

Min familj.
Är kärleken jag kännt i hela mitt liv, personer som betytt så oerhört mycket under ens uppväxt och att klara mig utan min mamma och mina syskon skulle jag inte kunna.
Min pappa är såå älskad och såå saknad.
Önskar du vart här med oss och fått uppleva det bästa i mitt liv, att min son kom. Men vet att du är med mig varje dag, jag känner det mer eller mindre.

Mina vänner
Jag har dom allra bästa vännerna man kan ha.
Dom som följt mig sen små skolan, till gymnasiet, dom nya vännerna dom jag har starkast runt hjärtat.
Ni vet precis vilka ni är och vad ni betyder för mig.
Vad skulle man gjort utan sina vänner!
Man kan prata ut om allt, det kan gå veckor mellan gångerna vi ses, men ni är där.
Jag vet att jag kan ringa och gråta och prata av mig, ni vet att jag finns här, dag som natt.

Med detta vill jag säga att jag mår bra och känner massor av kärlek.
Jag älskar er alla på olika sätt.

(dock så e det tråkigt att endel av dom man älskar bor långt ifrån, så på min begäran, kan ni flytta hem?)
=)

Bilder på min stora "lilla" kärlek.



Vilmers nya skor



Vilmer sover och mamma äter första glassen för i år.
(och nej jag har inte gjort så med mössan han gör det själv när han börjar bli trött i vagnen, skyddar ögonen för solen vettu).


Dom två bästa.



Postat av: Fridis

Jag älskar dig också =)

2010-04-15 @ 19:00:40
Postat av: johanna

Vilken fin stol :)

2010-04-15 @ 19:14:14
Postat av: Madde

vilka fina bilder!! <3 Så söta skor!!! ;) Vi måste snart ses!!!! SAKNAR ER!!

2010-04-18 @ 21:26:05
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0