Kladdat med maten

datum: 2010-04-28  tid:  14:17:33

Då Vilmer inte ville äta ordentligt idag, så efter ett tag gav jag upp och gav han skålen själv.. Han satt länge och kladdade med det, roligt hade han för skratta hela tiden.
Dock blev det badkaret direkt efteråt, då där var mat överallt.
Låter bilden berätta resten.





Tyvärr Hjärtat men måste bara.
Hjärtat var så glad över att Sindy köpt en Chiliwipp (stavas) till honom så när han skulle äta den så bad jag om mina nötter, samtidigt som han lägger nötterna på bordet så händer det här.
=)


Nu ska jag äta upp min lunch innan Liten vaknar igen!

Ha en toppen dag i det fina vädret.



Postat av: Madde

HAHAHAHA!!!! Det ser likadant ut hemma hos mig!! <3

2010-04-28 @ 15:45:01
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0