Lilllördag!

datum: 2010-04-07  tid:  10:30:51

Jaha Onsdag idag
Och vi har bjutit av dessa dagar vi haft tillsammans.

Vardagen är åter här igen och sådär kul e det.

idag skulle vi egentligen på Mammaträff hos Johanna, men då Vilmer fortfarande är krasslig, dock ingen feber och så längre men hostig så vill jag inte utsätta dom andra barnen för det så vi får snällt stanna hemma.
Allt för min prins juh!
Så blir lite städ i tvättstugan tänkte jag sen efter lunch ska vi ta en långpromenad

På loppisen hittade vi inget alls, det var rena rama kaoset där, alldeles för mycket folk. Hitta ett fint linnéskåp men så klart var det redan sålt.

Sen åkte vi hem till Svärföräldrarna och fikade med svärmor.

Hade glömt att vi skulle ut till Mormor och Morfar, så det blev ett besk ut där lite sent på eftermiddagen. Men dom blev lika glada för det.
Blev kaffe och kaka.
På lördag ska vi åka dit tillsammans med mamma och dom och äta tårta.

Igår spenderade vi nästan hela dagen istan, jag hittade nya svarta snygga leggings på veromoda, och en randig tröja på Hm, och Vilmer fick ny body och byxor.
Simon hitta dock inget som vanligt.

Igår började jag pilla med lite bokstäver till Vilmers rum. Vi gick förbi en butik i stan som var nyöppnad och där stod fina pappersbokstäver som hon pyntat själv, och tänkte att det kunde vara snyggt att ha på en tavellist ovanför Vilmers säng. Men hennes bokstäver kostade 49kr/st och tyckte det var lite dyrt. Så provade göra hemma själv och det gick bättre än väntat. Nu ska jag bara komma på ett bra sätt att fixa till dom.

Kanske ska pilla med det istället för att fixa tvättstugan? passa på medans liten sover.

Ev så är lite av sommarens utflykter planerade.
Vi har pratat om att åka till Öland en vecka eller så, min storebror skulle kolla upp det till mig, kan vara skönt att komma bort ett tag bara vi 3.
Sen ska en tripp till Ullared planeras in, Tosselilla ska vi till (dock med mammas jobb), kanske Skånes djurpark, Vilmer e juh faktiskt 10mån i sommar så lite intresserad av djur e man väl då?

Nej nu ska jag pyssla.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0