Sista Babysimmet

datum: 2010-04-14  tid:  20:11:33

Ja igår var det dags för sista babysimmet, och Vilmer tyckte det var lika kul som dom andra gångerna. Simon var med denna gången och det gjorde det så mycket roligare.
Funderar på om vi ska fortsätta till hösten, men tänker då att Vilmer är 1år och då kan vi lika bra bada med han själva, då det kommer bli en del bad i sommar. Och jag har juh kunskaperna som simlärare och så.
Vi får se helt enkelt.

Innan Babysimmet så gick jag och Vilmer en sväng i Tivoliparken jag åt en glass och han sov.
=)

Idag gick jag upp till Café Sandhem och tog mig en fika, och sen promenerade jag en sväng och då såg jag att Svärföräldrarna var ute så gick inom och sa hej.
Dock var Vilmer inte på så bra humör utan ville i princip bara vara hos mamma, så blev ingen långvisit.

Har varit ute hur mycket som helst och det är juh bara för underbart väder, så man njuter mer och mer för varje dag som vädret håller i sig.

Ikväll gjorde vi premiär med grillen, dock bara enkel korv i bröd men gud vad gott det är.

Imorrn så står inte så mycket på schemat på dagen, men lillasyster kommer vid halv 4-4 coh besöker mig.

Helgen har vi däremot fullt upp.
Ska bli så mys.

Inga bilder idag, då jag inte orkar hämta grejorna till det.

Bye.



Postat av: Fridis

Tänkte vi skulle kränga frulle på fredag =)

2010-04-14 @ 21:30:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0