1 år

datum: 2010-08-28  tid:  09:13:59

Idag har jag fått äran att vara mamma till världens bästa son i ett helt år.
Ett år som gått så fort och som gett en så mycket.
All denna kärlek och glädje du ger mig och din pappa, går inte att beskriva.
Allt vi fått uppleva och kommer få uppleva alla år framöver.

Vi började dagen med massa mys i sängen, sen kom Simon in med paket, ljus och ballong.
Ballongen var såklart roligast, dock gick juh paketen och leka med efter pappert försvunnit.

Nu sover pappan och sonen en stund sen ska vi in och hämta hans andra paket!

Stort Grattis till min älskade son Vilmer på din 1års dag.
Mamma och Pappa älskar dig så mycket.

Hipp Hipp Hurra!

Min son alldeles nyfödd.


Min son idag med sin fina present.



Postat av: Madde

Grattis Vilmer på 1-årsdagen!!!! <3

2010-08-29 @ 11:58:52
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Sanni

GRATTIS till sötnosen i efterskott =)))) Kramis

2010-08-29 @ 18:49:17
URL: http://sannisbella.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0