Om 2 dagar...

datum: 2010-08-26  tid:  22:02:56

Om knappt 2dagar så blir vår älskade son hela 1år ung!
Att detta året har gått så fort förstår jag knappt, men jag har en helt underbar son som jag älskar oändligt mycket, som ger oss glädje varje dag!
En son som utforskar världen mer och mer för varje dag!

Varit ledig idag och jobbar först på söndag kväll!

Idag har vi varit och druckit kaffe hos Karro, Robin och deras lilla Lucas.
Växt har han gjort, Vilmer gav han en puss!

Även varit och köpt tavellister till Vilmers rum som vi skulle gjort länge men inte orkat innan, men nu så!
Så imorrn ska dom sättas upp!
Massor vi ska hinna med imorrn.
Ska klippa mig imorrn fm, sen ska det handlas till kalaset på lördag, ska fixa klart ute i trädgården, ska baka tårtorna, och någon kaka!
Mamma är snäll och hjälper mig baka kaka hon också!
Det tackar vi massor för.

Precis som alla andra har jag fastnat i Twilight träsket.
Är inne på 3 boken nu, har läst ut dom andra på knappt 3dagar så då kan man väl säga att man fastnat.
Ska beställa hem den 4.e boken imorrn!

Har precis tagit hand om min kropp lite.
Tog ett varmt bad, med hårinpackning, ansiktsmask, ett glas vin och som sagt 3:e boken "Ljudet av ditt hjärta"
Snart ska jag börja se filmerna också, men vill läsa böckerna först innan jag ser filmerna!

Nu ska ja nog ta och lägga mig i sängen och läsa lite innan det är dags att sova!

Att man kunde känna sådan kärlek som man gör till sitt barn trodde jag aldrig.
Älskar min son mest av allt

 



Postat av: Fridis

1 år ung =)))))



I LOVE YOU

2010-08-26 @ 22:29:03
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0