Lite ledig

datum: 2010-12-29  tid:  20:46:47

Sitter i soffan och myser med Latte godis och julmust och att jag har 2hela dagar att tillbringa med min familj.
Har inte massa inplanerat dessa 2dagar utan ska bara mysa.
Och sen är det juh Nyårsafton, som vi ska spendera här med syster, man och dotter. Äta god mat och spela massa spel och så.

Sen är det jobb som gäller igen, fast bara 2dagar.

När jag kom hem idag så hade Simon beställt ett paket som han sa Vilmer ville ha. Men det visade sig att det var jag som ville ha det till Vilmer.
Campadre.se hade kampanj på Gangstar kläder för ett tag sen och då ville jag ha den grå tröjan med stjärnor på till Vilmer, men den fanns inte i hans storlek, men Simon hade hittat den på någon annan sida till bra pris så den fick han idag. Och jag blev super glad.
Han var även och köpte nya vinterskor igår då dom andra gick i sönder och var alldeles för tunna, och dom han köpte var super fina. Kräsen som jag är så tyckte jag att dom var fina.
Så nu är han varm och goo om fötterna igen, dom andra har funkat innan då han alltid varit varm om fötterna, men nu ville jag ha riktigt varma och fodrade.
Då han kanske vågar gå i snön snart, men inte nu då skriker han bara, blir rädd. Min lilla bebis!

Igår smällde några småpojkar grannens brevlåda, och det är inte första gången, har aldrig sett grannen arg men igår var han! Undra om dom fick tag på dom, för dom sprang efter dom.

Love





Postat av: Fridis

Jag blir så jäkla förbannad på dessa idioter som springer runt o smäller !

2010-12-30 @ 17:12:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0