Februari månad

datum: 2010-02-02  tid:  15:37:33

Nu är vi inne i andra månaden på året.
Skönt, snart vår.

Hänt senaste dagarna då?
inte så mycket faktiskt.
Helgen gick fort som vanligt.
Syster och dotter var här hela lördagen, vi busade massor, åt middag, åt efterrätt.
Svärföräldrarna kom också på besök.
Söndagen så storstädade vi och tvättade. Fixade lite i Vilmers album.

Sen vart det måndag igen och jobb för <3.
Jag umgicks med syster, var och tittade på tyger hittade dock inget fint, som vanligt, kräsen som jag är.
Men Men.
Spenderade eftermiddagen/kvällen hos mamma och co.
Vi firade Plastmorfar, då han fyller år idag
Så Grattis till dig.

Om exakt en vecka idag så börjar Babysim, och jag längtar.

Händer inget speciellt annars denna veckan.
Om vädret tillåter det så kommer Madde och Loppan imorrn.
Torsdag är det bestämt dejt med Fridis.
Sen är det nästan helg igen.

"Att det aldrig ska ta slut. Nu börjar det på riktigt"
En stor tanke till er.

Alla dessa mobiler som finns.
Hade bestämt mig för Samsung Jet men nu så kommer den inte i leverans förrens nästa vecka så jag får väl den om 2veckor typ.
Så nu funderar jag mer och mer på Iphone.
Hmm vad ska jag göra.

Bjuder på en bild på mitt fadderbarn och vår prins.



Postat av: Thammy

Sötare systerbarn kan man knappast ha :) tycker du kan köpa en iphone till mig med när du ändå är i farten :)

2010-02-02 @ 22:26:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0