Måndag

datum: 2010-01-11  tid:  11:27:03

Ny vecka, vilket innebär dop.
Min älskade bror och syster med respektive kommer hem. Får träffa Delinda igen, längesen sist, saknar dom så enormt.

Huset blev skinande rent igår, storstädning och allt. Julen är ute, skönt. Känns som att våren snart kan vara på väg.

Denna vecka är det inte så mycket inplanerat.

Onsdag - MASSAGE, som vi längtat efter de.
Torsdag - min födelsedag, fridis kommer på besök
Fredag - Bror kommer hem
Lördag - Syster och co kommer hem, duka i församlingshemmet
Söndag - Dop.

Det var visst en del ändå.

Nu ska snart Lillen sova,och jag ska se om jag kan gå ut och hämta lite ved.
Kallt e här, då vårt nya element i köket inte fungerar, då det klickar hela tiden, låter som någon slår på det med en skruvmejsel.
Så det får bytas idag.

Undra om mamma kommer på en kopp kaffe när hon slutar.

Älskar min familj så mycket. Många som räknas in i min familj.
Ni betyder så mycket för mig.



Postat av: Madde

Låter super mysigt med MASSAGE!! vill också =)

Snart ses vi =)=) längtar

2010-01-11 @ 13:50:11
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Fridis

LOVE !

2010-01-11 @ 16:42:29

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0