1 vecka!

datum: 2010-07-26  tid:  09:52:49

Ja mina vänner.
Om en vecka är det dags för mig att ta tag i omvärlden.
Det är dags för mig att bege mig till jobbet igen efter 14månader hemma. Helt fantastiskt har det varit att få gå hemma och njuta varje dag över vår son.
Men nu är det Simons tur att få känna och uppleva detta.
Och jag är så glad att han vill det.
Visst det är svårt att tänka att jag ska jobba om en vecka, men samtidigt känner jag att jag behöver komma igång med mig själv igen.
Att Simon ska vara hemma gör det mycket lättare då jag absolut inte är redo att lämna på dagis!
Nog om detta jag har en vecka kvar att njuta av mina pojkar.

Precis betalt tråkiga räkningar, men nu är det gjort iaf, går inte att undvika.

Ska fixa till mig lite och bege mig till stan när Vilmer ätit lunch.
Har inte varit i stan på par veckor så ska bli kul och se om man hittar något, Vilmers garderob behövs fyllas på och ja min också (kanske inte igentligen, men jag tycker såklart det).

Nej fixa till sig var det!

Grattis till Lilla Neo som blir hela 9månader idag. Helt otroligt vad tiden går.



Postat av: Fridis

14 månader ? shit var har tiden tagit vägen det är helt galet =) love

2010-07-26 @ 20:49:23
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0