Ny bil och HM!

datum: 2010-07-23  tid:  21:42:40

Vatt och hämta vår nya bil idag
Och om jag gillade den?
JA snygg vart den iaf, Simon gilla Turbon mest tror jag!
Men så mycket finare än vår gamla och så mycket skönare att sitta i!
Ser inte ut som en pensionärsbil iaf

Blev glad när jag fick sms om att mitt paket från HM kommit
Trodde inte jag skulle få det förrens nästa vecka.
Allt passade för engångskull.
Det bästa köpet
jeansshorts
Dom hade juh på rean för 49.50kr
Har haft svårt för att hitta jeansshorts innan, aldrig hittat några som sitter bra och så, och så chansar jag och beställer dessa och dom sitter sketabra!
Så glad.
Blev även en tunika från GardenCollection, en långärmad större tröja, ett linne, och ett par trekvartsbyxor.
Vilmer fick super söt BarbaPapa pyjamas.
Simon beställde för engångsskull lite tröjor och han blev glad, brukar avsky HM!

Nu ska jag ta tag i den stora godispåsen vi köpte idag och Coca till det!

Bild på vår nya bil!


Dock mer mörk grå i verkligheten

Ta dagen som den kommer
Glöm inte berätta för era vänner/familj hur mycket ni älskar dom!



Postat av: Fridis

Simon har fått ett extra barn och dese har fått en snygg prydnad och sen älskar jag min extra familj och jag vill se kläderna du köpte =)



Bilen är ju vrålsnygg - Får jag prova turbon ? =)

2010-07-23 @ 21:49:20
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0