Ikea

datum: 2010-06-18  tid:  22:41:06

Vatt på Ikea idag
Inte så mycket vi åkte dit för men blir alltid att man kommer med annat med sig hem
Skulle ha plastskenor till Vilmers säng då han står och biter i kanten annars.
Sen blev det lite annat smått och gott, ny taklampa till köket, blommor, ljus

Hade en skön eftermiddag där iaf, inte alls mycket folk.

Igår var jag och fixa naglarna, blev sådär nöjd.
För att vara självupplärd så var hon duktig.
(Ska väl tillägga att jag är rätt kräsen kanske)
Idag måla jag dom lite själv och blev mycket nöjdare.

Sen var vi och köpt grejer så Thomas kan byta vår diskmaskin imorrn
Äntligen få en nöjd
Dock inga super fel på vår gamla, men inte alltid disken blir hundra ren, drygt att kolla efter alltid.

Kan varmt rekommendera MAXs Lyxmilkshake
Mums säger jag då bara, man behöver ingen lunch räcker med en sådan och Mozarella Sticks.

På måndag kommer svärfar och målar vårt vardagsrums tak =))
Äntligen ska jag få det vitt vitt vitt

Vilmer kan vara såhär glad i bilbarnstolen ibland.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0