Ja jag säger då det.

datum: 2010-05-07  tid:  13:29:29

Natten till idag var tio gånger värre än vanligt.
Han vaknade var vaken ett bra tag somna om i en kvart tjugo minuter, så höll han på ända till kvart i 4 då vi fick han till att somna till halv 6, sen gick Simon upp med honom och var uppe till 8 sen somna han om till 9, sådär kul natt, men när vi var två så var det juh inte lika jobbigt iaf.
Nu har han sovit middag i sådär 20min.
Varför sover han inte längre?
Nu sitter han och myser med sin moster i soffan och tittar på pappa som spelar Wii

Simon och Vilmer satt precis och headbanga (stavas) till The Lion sleppstonight.

Nu ska ja fixa lite mat till sonen.

Ikväll är vi bort bjudna på middag, ska bli trevligt.

Älskar min son och sambo över allt annat.

Imorrn är jag sjukt sugen på att titta på en ny vagn, vissa har juh väldigt lång leverans tid så den kommer kanske lägligt till skattepengarna då?!

Love



Postat av: Madde

Usch, vad tråkigt! Hoppas det snart vänder!!!! Tänker på er! <3 Du ska se det blir bra! ;) Jag vill också ha en ny barnvagn(sittvagn)...Hittat någon? Kram

2010-05-07 @ 19:12:09
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Fridis

Nästa vecka måste ja få komma hem till er o skämma bort dig lite , du kan lägga dig i ett bad mitt på dagen eller bara lägga dig rak lång i soffan så underhåller jag liten en stund =) ILY

2010-05-07 @ 23:23:52
Postat av: Fridis

Det bästa e att du är så bra =)

2010-05-09 @ 15:28:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0