Jagar!

datum: 2010-05-25  tid:  12:05:36

Har en son man får jaga från rum till rum
Från sladd till sladd
Från lampa till lampa
Från böcker till böcker
Från lådor till lådor

Ja ni förstår va?
Inte ska han vara stilla 2 min
Men glad för det är jag
Nu sitter han och pillar på knoppen vi har på vår lampa så jag passar på att skriva några rader här.

Vädret är inte på vår sida idag
Blåser konstant
Sen ena sekunden regnar det och nästa skiner solen
Regnar på framsidan men inte baksidan

Ringde bort till Svärföräldrarna och fråga om dom har lust att köra mig till Föräldragruppen, och som tur var båda lediga så det kunde dom göra.
Inget kul att fråga dom men å andra sidan har jag inte bett dom om något innan.
Brukar alltid fråga mamma eller syster!

Är inte alls road av att gå i detta väder, både jag och Vilmer kommer juh blåsa bort
=)

Alltså är det föräldragrupp på BVC idag, nästsista gången!
Har missat två gånger så får se vad som händer idag.
Trevligt ska det bli att träffa alla barnen och dess mammor igen!


Gårdagen spenderade jag i Tollarp med Johanna och Neo
Vi tog kaffe och Jokkes kanelbullar med oss, sen gick vi inom Ica och köpte vars en sallad sen gick vi till Floraparken och hade Picknik.
Så mysigt och så skönt.
Dock fick vi gå hem i ösregn
Inget vidare kul, Vilmer har inte förstått vad man har regnskydd på vagnen för, för han hängde ut ur det =)

Fick köra inom Kidscorner också, då vi tog av däcken på min vagn och sen låste dom sig, men det fixade affären
Så jag fick snällt låna Johannas gamla vagn men det gick juh lika bra det, fast den var stor att köra jämfört med min.
Älskar min Emmaljunga Scooter.

Nehe om man skulle lägga sonen en stund innan vi ska iväg, så han är pigg och glad sen.

Mina pojkar är mitt allt




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0