Tidig lördagsmorgon!

datum: 2010-10-23  tid:  07:48:42

Att inte lyckas somna på kvällen när man går och lägger sig är sådär kul, speciellt om sonen vaknar pigg och glad vid 6 på morgonen.
Han hade iaf ro med lite mys i vår säng innan han skulle hoppa upp och leka.

Det var längesen Vilmer sa mamma ordentligt, men imorse fick jag höra det klart och tydligt.
Så stolt.
Min älskade son.

Vanja och Tommy har varit nere ett par dagar nu, och kollat på hus dom ska hyra och så.
Allt verkar vara klart nu.
Idag kör dom upp igen och nästa gång dom kommer ner, exakt om en vecka så har dom hela bohaget med sig ner.
=)
Saknar Delinda så, då hon inte följde med denna gången!
Men snart får jag pussa henne.

Var på mitt "gamla" jobb igår och gick bredvid, då det var nästan 2år sen jag var där sist. Ska hoppa in där lite då och då om det behövs.
Det var suer kul att få vara tillbaka, och vilket välkomnande jag fick!

Nu ska ja ta och göra vid mig, vi ska avnjuta en god frukostbuffé innan dom kör tillbaka till storstaden!

Såhär kul är det att bada!



Postat av: Tess

åhh va mysigt me badkar.. ja vill me haaa :)

2010-10-23 @ 08:53:17
URL: http://killertess.blogg.se/
Postat av: Sanni

Va skönt det måste vara att få ha syster och systerdotter nära sen =) Ta hand om er! Kram

2010-10-23 @ 19:11:06
URL: http://sannisbella.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0