Älskade Far

datum: 2011-08-21  tid:  21:36:37
Idag är det älskade fars födelsedag! En dag då vi alltid åkte till dig och drack kaffe och åt någon torr kaka du köpt :) men istället fick vi åka till Lillö och tända ljus för dig! Känns fortfarande som det var igår vi hälsa på dig sist men det var det tyvärr inte! Det är snart 3år sedan du lämnade oss, och jag hoppas fortfarande att jag ska vakna upp ur den här hemska drömmen och allt ska vara precis som vanligt, men jag får väl inse snart att så kommer det inte bli! Du kommer alltid vara min far, som jag älskar så fruktansvärt mycket och saknar något enormt! För alltid i mitt hjärta Far! Jag älskar dig och vet att du ser till att vi har det bra! Saknar dig massor! Stort Grattis på din dag!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0