Augusti

datum: 2011-08-06  tid:  08:58:31



Nu har vi redan gått in i augusti månad, sista sommarmånaden sen kommer hösten.
Vi är inne i månaden då Vilmer blir 2år, jisses 2år redan.
Jaa tiden går fort.

hunnit med hur mycket som helst den senaste tiden.

Semestern på Öland var bra, vi bodde i en liten söt stuga bland en massa träd.
Hade pool, stora lekplatser m.m på campingen, så barnen kunde roa sig hur bra som helst.

Det blev besök på Ölands djurpark, marknad i Mörbylånga, bad & bus på campingen, även dopp i havet.
Minigolf.

Blev även en promenad på ca 2h, ahh vi går en liten bit till, sen fick vi gå hur mycket som helst för att komma runt, vi skyller det på Simon och mamma.
=)

Väl hemma igen så var vår hemska häck på framsidan borta, rötterna kvar som vi ska försöka såga ner och täcka senare.
riktigt fint blev det.

Min storebror kom ner från Sthlm också, riktigt skönt, längesen man träffade han.
Så vi spenderade hela helgen med han, spelade golf, spelade spel, och åt familjemiddag hos mamma

I måndes började allvaret igen, vi börja jobba och dagis startade.
Så jobb är det som gäller nu, fram till siste augusti jobabr jag massor, sådär kul men ska hinna med lite trevligheter också.

Tosselilla ska vi till nästa helg, sen är det juh snart Vilmers kalas.

1 sep kommer jag börja nytt jobb, och det är både spännande och lite nervöst, trivs juh riktigt bra där jag är idag men finns ingen möjlighet till att stanna där just nu då där inte finns något vik.
Men jag tror det nya blir bra, då jag velat detta innan.

Nu ska vi förbereda frukost.







Mys med moster på morgonen.



Min älskade familj.



Köra traktor var favorit.



frukost ute varje morgon.



Världens bästa mamma/mormor.







Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0