Loppis och Häck.

datum: 2011-08-14  tid:  20:00:30

Varit full rulle denna helgen.

Igår var det Tosselilla med hela familjen, det regna i princip hela dagen, men duggade bara så det var okej. Barnen struntar juh i vilket dom hade lika kul för det
Blev massa bus.

Idag så har svärfar och co varit här och dragit upp rötterna som var kvar från häcken, och jisses vilken skillnad det blev, så fint nu ska bara resten på framsidan bli klart =)

Undertiden gubbarna jobbade, så drog jag och Mamma till Kiaby på loppis, jag var ute efter ett gammalt skrivbord, och jag fann nästan vad jag sökte, ska ta bort en hylla där nere, så blir det nästan som jag vill ha det, en skiva med en låda och 4 ben =)

Haha lite kul lät det där.

Blir massa jobb i veckan, ska gå bredvid på ett nytt ställe som ska bli min arbetsplats ett tag framöver, ska bli spännande.
Stor skillnad jämfört med vad jag jobbar med idag, men det blir säkert toppen..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0