Melodifestivalen

datum: 2011-02-06  tid:  13:01:37

Jag är stolt för den jag är och inte finns där något att ändra på.
Gilla mig eller gilla mig inte, välj själv.

Igår gick årets Melodifestival tävling av staplen, deltävling 1 av 4.
Den såg vi hemma hos Syster & co bjöds på god Lövbiff och ungsrostade grönsaker.
Låtarna, ja jag undrar hur folk tror att vi ska kunna vinna med dom i utlandet. Jo visst Dannys kanske funkar, men inte var den bra.
Gillade Pernillas låt, tänk om hon gjort en låt med Winnerbäck, det hade slagit allt.
Winnerbäck är min stora favorit.

Swingfly var lite bättre när jag lyssnade på den idag.
Men inte någon favorit.

Alltså jag hade ingen favorit igår, får väl hålla tummarna för nästa deltävling innehåller bättre låtar.

Man märker när man jobbar mycket att man kommer efter med annat, bland annat att träffa vännerna, städa, tvätta.
Nu har hela vardagen förändrats, man ska lämna/hämta Liten på dagis, hem och fixa kvällsmat, och helst hinna leka massor också.
Och då prioriterar man inte tvätten/städningen.
Men vännerna hinner man prata med iaf, kanske inte alltid träffas just då men de tar man igen sen.
Denna vecka som kommer jobbar jag 6 av 7 dagar och jag gillar det INTE alls. Vilmer har mycket tid på dagis, dock bara få timmar någon dag men ändå.
Vi ska på 20års kalas och det ska fixas present till det, får nog bli på torsdag!

Men vem har sagt att Livet är en dans på rosor?


Nu ska jag fixa till mig, snart kommer gubben tillbaka från affären och sen vaknar väl Liten och då ska vi gå och hälsa på Svärmor och Svärfar.

På återseende.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0