2011

datum: 2011-01-03  tid:  20:53:09

Det nya året har skålats in, här hemma tillsammans med min syster, gubbe och deras dotter.
Vi åt god 3-rätters middag som bestod av

Toast Skagen
Fläskytterfilé men ungsbakade grönsaker och svampstuvning
Vitchokladmousse med hallonsås.

Vi hade en super trevlig kväll som innehöll en massa spelande.
När klockan slog några minuter i 12 så gick vi ut och skålade och titta på raketerna, sen gick jag in till vovven igen som var helt förstörd, hon bara sprang runder i huset och pep.
Stackars vovve.

Vilmer sov sig igenom hela 12slaget, så han missade dom fina raketerna, men skönt att han sov iaf.

resten av helgen spenderade jag på jobbet, med lite övertidstimmar som var sådär kul, men vad gör man inte för sitt jobb. Trivs juh som fisken i vattnet där så det är värt allt.

Idag går jag på min ledighet som varar i nästan 4v, förutom några enstaka arbetspass för att vara exakt 4st.

Idag har vi haft en riktig slappedag jag och Vilmer, S börja juh jobba igen så det var jag och min bebis, eller huligan kanske jag borde kalla honom. Verkligen kört med sin trötta mamma idag!

Nu har jag min cykelsits på cyklen till Vilmer så såfort det är väglag för att cykla så ska vi minsann prova den, tanken är juh att jag ska cykla till och från dagis!

Imorrn ska vi (alla syskon och mamma) besöka vår extra familj sen vi var små.
Flera år sedan sist vi var där så det ska bli jätte kul, har juh hänt en del sen sist vi var där.

Nu är det sängen som gäller för mig, då man inte blir utvilad på knappt 3h sömn inatt.

Love




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0