Allt på en dag!

datum: 2011-01-15  tid:  21:53:04

Dagen blev allt annat än som planerat.
Hämtade vår son och var och shoppa en sväng på stan sen blev dagen helt upp och ner.

Ambulans, sittandes på akuten, CT-röntgen - inlagd på avdelningen, diagnos troligen en 10-attack (Stavas).
Ja så blev det hela.

En massa tankar kom tillbaka och nu när chocken lagt sig så känns huvudet hur tungt som helst.
Men men, personen ifråga är Okej men inte bra.
Hela vänster sida av kroppen är medtagen, alltså fungerar inte som den ska.
CT röntgen visade ingen stroke iaf, och tur är juh det, men även 10-attack är juh inte bra, men bättre än stroke.
Älskar dig så mycket, och skulle gärna vara inne hos dig men där är juh besöksförbud typ på hela CSK så får nöja mig med telefonsamtalen jag får.
<3

Nu sitter vi här i soffan och spelar Wii jag och S och min lillebror och M.
Bara ta det och lungt och försöka koppla av så mycket det går.

Från det ena till det andra.
Stort Grattis till älskade Johanna och hennes gubbe som ska få en liten till i sommar, Neo kommer bli en super duper bra storebror.
Längtar så att det ska gå fort så man får se det lilla livet.
Undra om det blir flicka eller pojke.
Hmm vet faktiskt inte riktigt.
Såå glad för deras skull.
<3

Vår älskade vovve blir 4år idag, stort Grattis till henne också.

Ta hand om varandra, vad som helst kan hända, det fick vi vara med om idag.
Och det är inget man önskar någon annan.
Love



Postat av: Johanna

Så skönt att det inte var en stroke iaf, hoppas hon repar sig snart! Tänker på er alla <3



Tack för dina fina ord, jag tror det är en liten flicka denna gången, men det återstår att se :)



Saknar er massor! Pusss

2011-01-16 @ 12:48:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0