Imorgon är det måndag

datum: 2011-10-30  tid:  12:00:03

Imorgon är det måndag, måndagen vi har längtat efter länge
=)


I veckan var jag på tripp till Ullared med gamla arbetsgruppen, vi hyrde stuga och åt god mat och shoppa massor.
Lika trevligt som i fjor.

har även vatt på arbetsintervju i veckan och det gick bra, min första riktiga intervju.
Håller alla tummar och tår för att det är min tur nu.

Haft 3st födelsedagsgrisar denna veckan.

Neo 2år i Onsdes
Mamma i fredes
och gubben igår.

Neo hade kalas igår och det bjöds på massa goda kakor, mamma var jag och vilmer hos i fredes och köpte med oss en tårta och fikade lite.
Idag ska vi fira både mamma och gubben, mamma bjuder på mat och så ska hela familjen umgås.

huset är städat idag, och fått upp mina fina gardiner jag köpte i Ullared till vardagsrummet, gjorde stor skillnad med lite färg.
Turkos/blå blev det.
Riktigt fint.

Nu ska jag gå och ta en chokladboll som ligger i kylen, fick doggybag med mig hem från kalaset igår.
Mmmmm.

Snart, snart, snart är det Måndag.

Jag älskar min gubbe, Liten och pyret i magen så mycket.
Tänk att vi ska bli 4 nu, har nog inte riktigt fattat det än. Vilmer kommer bli världens finaste storebror.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0