Måndagen vi väntat på

datum: 2011-10-31  tid:  20:02:37

Idag var det äntligen måndagen den 31oktober.
Måndagen som vi väntat länge på.
Måndagen då vi skulle få se Pyret i magen ännu en gång.

Vilken känsla det var även denna gången. Dock såg vi bebis mycket bättre idag än när vi vänta Vilmer.
Allting var så tydligt, bebis sög på fingrarna, sparkade massor.
Allting såg perfekt ut, och vi fick två fina tydliga bilder med oss hem.
Pyret är beräknat att komma till vår familj den 11april 2012.
Helt fantastiskt.

Visade bilderna för Vilmer, och sa den bebisen är i mammas mage, och han pekade på näsan.
Sötaste Liten.

Efter vi var färdiga så hämtade vi Vilmer på dagis, och sen lyxade vi till det med frukostbuffe på sandhem.
Så gott och så mycket åt vi.

Sen körde vi till Kids corner för att checka in utbudet av syskonvagn. Fanns en som föll oss i smaken direkt. Nu har vi gått om tid att fundera. Jag/Vi vill ha en vagn som är liten, lätt och enkel att ta med på bussen. Så vi får se. Har iaf två månader på oss att bestämma oss och kolla runder, då den vi tittade på idag har 8-12veckors leveranstid.
När vi kom hem så checka jag runder på nätet och fastnade för ännu en, dock i en helt annan prisklass men som också uppfyller mina önskemål.
Så ja fundera är det som gäller.

Ikväll har vi varit hos Svärföräldrarna och firat mitt hjärta. Det bjöds på mat från Ko-san, första gången jag äter därifrån och det var juh super gott.
Sen blev det kaffe och lite gott.

Nu sover snart Liten och sen blir det mys i soffan.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0