Matdags

datum: 2012-04-29  tid:  01:33:12

Sitter och matar Lily så tänkte ge er några rader!

Allt flyter på bra här hemma, har varit hemma 2v själv med barnen nu, eller ja vilmer är på dagis på fm mån-tors!
Och det känns som man kommit in lite i det, och jag har faktiskt hållt tiderna :) det trodde jag inte, iaf inte på morgonen då han ska vara där 7.45 men jodå :)
Hunnit med lite förkylning och feber också på Vilmer :( dessa sjukdomar alltså!

I fredes var Simon ledig för vi skulle på Kosläpp i Önnestad och Vilmer älska det Detta året också tillochmed mer tror jag! Han åkte hövagn, fick sitta och låtsas köra traktor, titta på alla djuren, kossorna var favvis, red ponny! Vi hade sällskap av mina systrar med familjer och Millan och hennes dotter! Var många trötta barn som slocknade i bilarna!

Sen kom min syster och dotter hit på kvällen och sov här, Simon var iväg med jobbet! Vi käkade pizza och barnen lekte massor, var ute hela kvällen då det var så skönt ute och jag har juh ett riktigt "ute" barn :) vädret kvittar för honom bara han får leka ute :)

Idag stod det kalas för Tommy på schemat, där bjöds det på tårta och kakor och massa kaffe! Och barnen var ute och lekte!

Imorrn ska vi till Svärföräldrarna och grilla, ska juh vara fint väder imorrn också!

Nu är hon färdig äten!

Livet är ingen dans på rosor, fullt med hinder på vägen!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0