Ojojojoj

datum: 2012-08-23  tid:  12:49:00
Usch vad längesen jag bloggade.
nu blir det ett lååångt inlägg för att få med vad som hänt.
 
Vi begav oss till Sthlm, och hälsa på Syster med familj och hade kalas för Delinda, stannade där i ett par dagar och bara mös och lekte, sen begav vi oss vidare till Kolmården, hade en super mysig dag där, Vilmer titta på djuren, kollade på Delfinshow och hade kul, sen körde vi vidare till Husqvarna och bodde på hotell och sen mös vi där lite, lekte vid havet, shoppade och sen körde vi hem.
 
haft ett par härliga dagar i Göteborg, bodde på en båt och bara mös och hade det mysigt.
Var på Liseberg en dag och Vilmer älska att åka karuseller.
Sen lite shopping och så.
 
Ystad djurpark har vi också vatt, tillsammans med mamma, syster med familj, bror med tant.
det var en regning dag men barnen brydde sig inte om det.
 
Hade en vecka med massa sol, och dom dagarna spenderade vi på olika utomhusbad, Vilmer är väldigt försiktig med vattnet först sen älskar han det.
 
Vatt på Tosselilla med Johanna m familj, ja även typ hela min familj var där, familjedag inom mammas jobb.
Vi hade en super bra dag tillsammans med dom bästa, det blev massa karuseller, bad och bara mys.
avslutade denna dagen med pizza i Degeberga.
 
Simon har börjat jobba igen, så nu är jag och barnen hemma och myser om dagarna, eller ja Vilmer börja sitt nya dagis nu denna veckan
Han verkar trivas riktigt bra, och det känns så bra.
Med tanke på att han varit på det andra i 1,5år och sen byta helt plötsligt.
Men nu har vi dagiset här hemma, tar typ 2min att lämna och det underlättar massor.
Han har juh 3 till uppe från det andra dagiset som också börjar här, så det känns ännu bättre.
 
har varit enhel del kalas också, och det kommer bli fler.
Lillebror, Stig, Mio har fyllt år. Och nu denna helgen ska både Oscar och Vilmer ha kalas. Tänk att min lilla pojk blir hela 3år. Jisses vad tiden springer iväg.
Så full rulle.
 
Häromdagen var vi på Landön och badade och åt glass tillsammans med svärföräldrarna, Vilmer var väldigt försiktig med vattnet där, men han gick en liten runda i det men det var roligare att sitta på bryggan och plaska.
 
Lily vänder sig både från mage-rygg och tvärtom, det går undan i hennes utveckling också, tänk att hon blir 5mån nästa vecka. Min lilla skrutta,
 
Nu bjuder vi på lite bilder istället.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och en bild på mig.
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0