Kossor

datum: 2012-02-27  tid:  21:21:10

Att Vilmer älskar djur visste vi, men inte att han skulle bli arg och skrika för att vi gick ut från stallet.
=)
Vi har spenderat hela dagen i princip hos Millan och Maya, och bakom dom ligger där stall med kossor så vi gick in där och Vilmer muade och skrek på kossorna och där var många. Han bara älskade det.
Försökte smita ut flera gånger från gården för att springa till kossorna.
Så ja får nog bli besök till stall ofta nu=)

Igår hade jag fantastiska vänner/familj som överraskade mej med babyshower.
Dom kom hit vid 10 och hade fixat både frukost och fika och hade massa blöjor, bra och ha saker till bebis.
Tack än en gång.

Veckan har gått fort, har ej gjort så mycket, umgåtts med vänner, försökt fixa med bebissakerna och så, kollat på urkass melodifestival.

Nu är det ny vecka och det innebär att vi på torsdag går in i vecka 35, och jag har massa kvar som jag vill ha fixat innan bebis kommer, så kanske dags att sätta lite fart ?!

Har bokat utflykt i vår tillsammans med Johanna och Jokke och deras barn, blir en tripp till Astrid Lindgrens värld.
Ska bli jätte kul, jag har själv aldrig varit där, så jag är också nyfiken =)

Kör upp ett inlägg från mobilen med lite nya bilder, då alla ligger i den nu förtiden.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0