Söndag

datum: 2012-02-12  tid:  20:54:59

Idag är det söndag och denna vecka är slut. Helgen har sprungit förbi, i fredes gjorde vi inte allt för mycket, igår var jag i stan och klippte mig (kort blev det men hade juh bara ris längst ner) och sen var det kalas hela eftermiddagen! Både svärmor och Malin firades! Bjöds på god smörgåstårta och en massa tragg!

På kvällen blev det melodifestivalen, sådär bra låtar men tyvärr blir det sämre och sämre för varje år. Tänk när det var dom goda klassikerna som var med, då var det kul! Gillade Top cats musik i min smak :)

Idag har jag sorterat ut dom sista kläderna! Så nu är en del slängt, mycket ska tvättas och läggas i byrå till bebis och en del ska ev Oscar ha!
Vaggan är även intagen så den står lagom länge inne! Vilmer körde runt på den massor och sa han skulle köra bebis!

Huset är städat och gubben har passat tvättmaskinen hela dagen! Vilken skillnad det är nu när man har torktumlare man kan tvätta massor på en gång!

Vilmer valde kvällsmat, potatis, fisk och sås! Till efterrätt blev det marrängsviss :) jädrar vad gott det var! Vart sugen på det länge men alltid glömt handla något till det men idag så :)

Nu blir det lite mys i soffan med mina blå Marianne :)

För övrigt så går vi snart in i vecka 33!!!! Idag är vi 31 + 3 alltså 32! Så två nya bilder bjuder vi på!

Håller mina tummar och tår imorrn för dej!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0