2 veckor

datum: 2012-03-28  tid:  10:01:38

Idag är det exakt 2veckor till bebis är beräknad enligt UL!

Igår gick jag lite väl långt för vad min tjocka kropp orkar, så kvällen fick tillbringas i soffan typ!

Fick iaf härlig Fotvård, jag har kraftig fotfobi men det är så skönt! Fick en härlig grön färg på tånaglarna som jag bara måste införskaffa själv när jag orkar ta en tur till stan!

Fick en härlig överraskning av bästaste Johanna med familj också!
Länge letat efter en lagom tjock/skön jacka till bebis men ej funnit någon och när jag hitta en så var den slut och fanns bara ifrån strl 62, det visade sig att Johanna hade beställt den i strl 56 till mig!
Tack underbara du!

Så nu är allt fixat inför bebis ankomst då nu får du komma precis när du vill!

Nu lek med sjuka sonen, haft feber i ett par dagar nu men verkar som det vänder nu!





Postat av: Johanna

Åh du är så fin!! Längtar så till h*n kommer!!!

2012-03-28 @ 22:38:20
Postat av: fridis





får jag kopiera denna bild ?



du är så vacker så vacker så vacker <3

2012-03-29 @ 00:23:29

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0